onsdag

Igår kom somsagt Camilla hit. Stannade i ett par timmar. Satt och snackade massor med skit. Trevligt.

Jeff fick jobba över igår så han kom hem efter 18 istället. Då käkade vi lite lasagne som var färdig lagom tills han kom hem.


Denna morgon har jag vaknat på lite fel sida tror jag...är skapligt trött och lättirriterad. Men, blir väl lätt så...
Nu är Jeff och lämnar Felicia på dagis.

Denna dag ska felicias far komma och hämta henne för att åka till busfabriken.
Han har sagt det till henne iaf och det är det enda hon pratat om de senaste dagarna så jag hoppas att så är fallet!

Får se vad jag och Eddie ska hitta på för något när våran prinsessa är iväg och leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0