söndag

Vi har fått en ovälkommen gäst i vårat hem! Kräksjukan.

Eddie hann kräkas 7 gånger på knappt 2 timmar. Han somnade vid 19.30.
Han har vaknat några gånger men inte kräkts med.

Nu vid 23 så sprang jag upp i världens fart för då hör jag hur Felicia kräks inne på sitt rum. Så, hon själv+sängen och en stor del av golvet var fullt..
Hon var så duktig! Satte henne i duschen ett tag. Bäddade madrassen i vårat rum. Frågade henne om hon mådde illa, hon sa nej.
Hann sedan ta max 1 minut innan hon kräks ingen. Hon hänger över hinken och utbrister: "fy, jag tycker inte om att kräkas alls mamma!"
Nää lilla hjärtat, det är det nog ingen som gör <3

Denna natt kommer bli lång.
Hoppas att de sover hyfsat bra iaf.

Var exakt det här jag sa när Eddie kräktes förut.
"Det skulle inte förvåna mig ett skit om Felicia kommer kräkas ned sin säng inatt. Inte ett jäkla skit!"
Så rätt man kunde ha. Fy satan!

Så, du din ovälkomna gäst, FÖRSVINN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0