söndag

Felicia och Jeff hade haft det jättebra på bion :) men hon tyckte allt att det var lite läskigt när det var i 3D. Hon hade viftat med händerna framför sig och sagt åt sakerna att försvinna när de kom för nära.

Under tiden som de var borta passade jag och Eddie på att lyssna ganska så högt på stereon och dansa.
Jag försöka städa men det gick mindre bra. Dammade iaf av lite.
När Jeff och Felicia kom hem så passade jag på att städa badrummet, dammsuga och ska nu skura golven.

Eddie ligger och sover. Jeff kollar på hockeyn (Sverige-Finland).
Felicia hoppar runt och leker med en ballong.

När jag är färdig med golven ska jag ta med Felicia ut lite i det fina vädret och åka lite pulka(om hon vågar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0