tisdag

När vi hade hämtat Felicia på dagis så gick vi bort och tog bussen på en gång.
När vi väl kom till stan gick vi bort till butiken handmålat(?).
Väl där köpte vi en alla hjärtans dag present till pappa Jeff och även en till barnens mormor. Felicia valde ett rött hjärta där det stod "världens bästa mormor" på. Gick upp till henne och lämnade presenten. Hon blev självklart glad :)

Bussen var 15 minuter försenad på stan? Skapligt irriterad blev jag. För kylan kröp sig på och Felicia var kissnödig och trött. Hon somnade på bussen. Jeff kom och mötte oss halvvägs ifrån att vi hade gått av bussen. Han kom direkt från jobbet.

Väl hemma så blev det tacos. Felicia fick en ros och jag en bukett med fina blommor. Eddie fick ett mjukt hjärta.
Tack älskling <3
Jeff blev glad för muggen vi hade köpt till honom.

Felicia somnade i min famn även denna kväll framför tvn.

Jag kom precis in efter att ha varit ute och sopat bort all jäkla snö! Fasen så det snöar ute. När jag ändå var ute så passade jag på att ta bort all snö franka hade utanför sig också då han inte var hemma. Är ju så jäkla jobbigt när det blir så mycket!

Får nog bli att ta pulkan till dagis imorgon bitti. Jeff börjar ju vid 10 så han skulle stanna hemma med Eddie.
Tack och lov att han börjar sent så jag slipper dra med mig vagnen och allt imorgonbitti i detta väder. För de plogar ju inte direkt...

Nu ska jag kolla färdigt på 48 avgörande timmar och sedan kallar duschen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0