tisdag

Varit hemma även denna dag. Hade feber förut. Har sovit rätt så mycket, som igår. Kände mig helt orklös ett tag och kunde inte hålla ögonen öppna.
Just för stunden känner jag mig alldeles genomsvettig. Håller tummarna för att febern är påväg att försvinna.
Felicia är iaf feberfri och grabbarna i huset mår bra. Imorgon ska Jeff till jobbet. Jag och ungarna ska väl åtminstone gå ut imorgon för att få frisk luft nu när man mår bättre och förhoppningsvis har ork till det. Felicia behöver springa av sig lite med.

Jag har inte rökt sen i förrgår. Känner mig duktig. Men samtidigt har jag ett sug efter en cigarett för stunden, så funderar på om jag ska gå ut och ta ett bloss,eller två.

Men innan jag gör det ska jag fixa lite välling till Eddie som tyckte att det var dags att vakna igen.
Felicia lär vara vaken rätt så sent senna kväll. Hon sov otroligt sent nu på dagen och vaknade inte förrän runt 18. Men kände att jag inte ville väcka henne eftersom hon varit sjuk och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0