torsdag

Jeff slutade vid 11 idag. Så skönt!
Har bara slappat. Funderade på att åka iväg en sväng ikväll men struntade i det. Istället så gick vi alla ut för att åka lite pulka :) Jeff fixade ju en pulka där man kan sitta två i förra året. Så den åkte vi i för första gången idag.
Dessvärre slutade det med att Felicia ramlade ur pulkan och skrapade upp sin ena kind. Pluttan.

När vi kom hem så badade ungarna tillsammans. Nu ligger Eddie i sin säng och dricker välling. Så skönt att han kan göra det själv nu!
Felicia är fortf vaken (hon dricker upp mitt te) men är dags för henne att lägga sig snart också :)

Har idag låst upp min telefon så nu slipper jag jeffs gamla iPhone med sprickor i hela displayen. Så nu har jag min egna. Känns inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0