fredag

Eddie somnade för inte så länge sedan. Och nu ligger Jeff och Felicia i hennes säng och läser den fina "Felicia boken" som hon fick av farmor Susie och terry. Felicia somnade i bilen påväg hem från stan förut.. Så därför hon är uppe så länge. Helt otroligt att 10 minuter kan göra så mycket...

Vi åkte in till stan förut och gick runt, lekte i parken och åt mat. Mamma och tindra kom in till stan närmare 16. Så tjejerna han träffas ett tag innan Jeff kom och hämtade oss.

När vi kom hem blev de att äta lite mat. Busa med barnen och kolla på tv.
Som vanligt så ville Jeff kolla på på spåret. Jippi, eller hur Camilla? ;D haha.

Just det, vi träffade ove på stan så han fick den fina potatis gubben Felicia hade målat till honom. Det uppskattades :)

Nu ska jag fortsätta kolla på click. Sedan ska jag krypa ned i sängen framför tvn. Jeff skulle väl spela lite tror jag.



Och du, ja du som inte har något bakom ditt lilla pannben. Du är inte ens värd skiten under mina skor. Punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0