lördag

Idag fick jag uppleva en sak som hamnar på listan av de läskigaste/sjukaste sakerna jag någonsin varit med om.
Men skriver det inte här då ser var en övernaturlig sak så folk som inte tror på sånt kommer tro att jag är helt sjuk. Hehe.

På vägen hem från igelfors så började det snöa. Åkte hem och lämnade av saker. Sedan hämtade vi upp Felicia i Ryd. Hon hade haft det bra :)
Sedan åkte vi till ekholmen och hämtade nästan en full plastpåse med hjortkött (påsen gick sönder).
Sedan stannade vi till vid tempo för Felicia skulle köpa lördagsgodis. Hon fick även en peng till det av jeffs pappa så hon köpte en del. Men hon har inte velat äta något förutom sitt kinderägg.

När vi kom hem så började jag plocka iordning massor medan Jeff badade med barnen. Så nu är alla rena och fina här hemma :)
För tillfället ritar Felicia fina gubbar med alla pennor hon fick av tove och micke.
Just nu målar hon av sig själv, hon har börjat måla könsorgan på sina gubbar förstår ni..frågade varför hon målade en kisse på sin gubbe nu.
Till svar fick jag:" Men hallå mamma,jag har ju en kisse jag är ju tjej! Och jag kissar ju också. Kiss måste jag måla!"
Haha,söta unge!

Jeff är inne i sovrummet med Eddie. Eddie har matvägrat till och från idag :/
Så nu har han knappt fått i sig något alla sen 14 tiden.

Imorgon på förmiddagen så ska bara Jeff och Felicia hitta på något medan jag och Eddie är hemma och städar tror jag :) sedan på eftermiddagen ska vi få besök.

Bjuder på bilden Felicia håller på att ritar på nu! Tror att det är en framtida konstnär <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0