lördag

Ungarna vaknade innan 8.
Gick upp och lekte. Sedan duschade jag. Eddie fick sitta i sin matstol inne i badrummet och leka med sina leksaker :) och under tiden jag sminkade mig sen så badade Felicia. Man måste lägga upp det snyggt och smidigt :P

När klockan närmade sig 10 så gick vi in och väckte pappa Jeff med kaffe.

Nu sitter jag och ungarna i bilen under tiden som Jeff är inne på MQ och byter en tröja han fick av oss i present.
När han kommer tillbaka ska vi åka hem till hans bror där hans pappa är och käka lite mat :) sedan måste vi handla till kalaset direkt efter. Kommer folk hem vid 14 till oss. Så lite stressigt blir det kanske. Men det ska gå bra! :)

Ha en fin dag alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0