måndag

Oj oj oj, varit fullt upp hela dagen. Stack iväg runt 11. Åkte runt i lite olika skogar för att plocka svamp och blåbär. Hittade en hel del faktiskt! Felicia var superduktig och gick hela tiden och dröjde längre än vad jag trodde innan hon tröttnade. Duktig tjej. Efter det åkte vi en sväng till maxi för att handla lite till kvällen. Ringde även körskolan och bokade tid gör handledarutbildning. Efter det åkte vi hem. Rensade svamp osv. Dröjde inte så länge innan gästerna kom. Jag och svärmor tog en sväng till systemet innan alla gäster droppade in. Eftermiddag/ kvällen har varit alldeles kanon. Umgåtts med underbart folk och haft riktigt roligt. Spelat kung och suttit ute till, sent. De sista åkte för knappt en timme sedan. Nu ligger vi i sängen. Jeff har skitont i ryggen stackarn. Jag har ont i huvudet, som vanligt. Denna gång pga alkohol.. Kommer få sota för detta imorgon. Men det får jag ta då... Bjuder på en bild på mig, svärmor och mamma. Undra hur mycket svärmor druckit? Enligt henne själv var hon spiknykter.?


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe ja det kan man ju undra med tanke på bilden:) Men så länge hon inte gick la sig och sen vaknade med skorna på, var hon nog ganska nykter hehe
kram

2012-07-17 @ 15:08:40
URL: http://lejonkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0