tisdag

Mamma kom närmare 15 tiden igår för att hämta Arnold. Hon stanna ett tag så vi hann gå till affären och köpa lite glass och leka lite innan hon åkte hem igen. Dröjde inte allt för länge innan karln kom hem. 18 slutade han. Gårdagen var inget rolig för någon av oss. Ungarna ropade efter Jeff och vägrade lyssna på mig och bara bråkade så jag höll på att gå i taket. Idag har jag försökt mig på att storstäda. Har gått mindre bra. Men har hunnit badrummet och damma överallt iaf. När Jeff slutar vid 17 kommer även hans pappa med hit en sväng. Nu ska jag gå ut med en tjurig Eddie. Fislisa är redan ute. Kollade igenom mina kort och hittade ett 20 tal på Felicia som hon själv har tagit. Ibland är hon för söt. Ser nästan ut som en liten hamster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0