fredag

Full fart som vanligt här hemma. Mulet och inget vidare roligt väder ute för stunden..hoppas att det blir lite bättre sen så vi kan gå ut och leka med Felicia nya saker jag köpte till henne igår.
Har inte pratat med Simon än idag så vi får se när han och Mattias kommer och om det blir med hans bil eller buss. Syskonen i malmslätt kan vi iaf hämta upp med våran bil i vilket fall :)

Hoppas att posten kommer snart och att Felicia har fått en tid till undersökning! Har gått och väntat på den där tiden hela jäkla veckan. Den måste ha kommit inom en vecka iaf för annars blir jag galen. Då får jag börja ringa runt och visa en mindre glad Sarah..


Älskar när våren början smyga sig på och man får en glad och positiv känsla. Men samtidigt så får det mig att sakna dig så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0