torsdag

Mitt huvud vill inte riktigt samarbeta dag. Skönt att Jeff är ledig iaf så han inte jobbar en lika låg dag som han gjorde igår.
Just nu ligger han och sover medan jag och ungarna är uppe.

Hann aldrig kolla klart på greys igår. Tror inte ens att jag såg halva faktiskt. Somnade som en gris och vaknade inte ens när Jeff kom hem igår kväll.

Idag får vi se vad som händer. Eftersom vi inte hinner med att göra saker så ofta så tänkte vi passa på att försöka göra något idag iaf nu när Jeff är ledig. Om mitt huvud inte tar kol på mig vill säga. Blä.
Men det är väl sådant man får ta nu i början när kroppen ska vänja sig vid att knappt få några kolhydrater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0