torsdag

Får en sådan otrolig klump i magen när jag tänker på saker och ting. Hur lätt man har för att vara alldeles för snäll i vissa lägen och ångra sig något otroligt efteråt. Hur andra kan vara så jävla otacksamma och bittra.
Och värst av allt, personer som inte ser till andras bästa utan bara sitt egna.
Nää vet ni vad!
Men i slutänden ska väl allt lösa sig på ett eller annat sätt.
Och behandlar personer folk illa kan man inte räkna med att få en bukett rosor tillbaka direkt.
Ähh, lite lulligt inlägg. Men jag förstår iaf. Det är ju huvudsaken..

Sist men inte minst så är det en person i vanlig ordning som går mig på nerverna.

Nu ska jag krama om min karl lite extra innan mina ögon inte orkar hålla sig öppna längre.

Är så jävla lycklig över min underbara familj. Stolt över var och en. Kan inte vara mer nöjd med situationen i denna stund. Jag kommer göra allt och lite till för att vi alla ska ha det så bra.
Och hålla mig ifrån personer som bara vill förstöra för egen vilja. Iaf så gott det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0