måndag

Jobb idag. Hämtade ungarna på dagis. Eddie hade somnat sittandes vid matbordet. Jobbigt att äta lunch. Han sov fortfarande i vagnen när jag kom till dagis men vaknade när jag skulle gå in på Felicias avdelning och hämta henne. Hon satt och åt mellanmål så vi fick vänta. Vädret idag är ordentligt trist minst sagt! Spöregnade lagom till vi skulle gå hem. Men vet ni? Vi tog bussen.. Haha. Man får passa på när man har månadskort. Felicia skrek och vägrade gå.. Så vad gör man inte.

Hemma har vi lekt en massa. Jag är genomförkyld! Känner mig inte alls vidare pigg men är jobb imorgon med så bara bita ihop och försöka vila lite ikväll. Felicia säger att hon har ont i halsen.

Ungarna leker med ballonger. Eller, Eddie står mest och biter i dom. Han har lärt sig ett nytt ord: mannen. Han säger det klart och tydligt. Han menar ballongen så vet inte riktigt hur man fick ihop det där. Goa unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0