söndag

Gårdagen spenderade vi hos Jeffs pappa. Köpte med oss lite farsdag tårta. Han blev rätt så överraskad när han kom hem från jobbet och insåg att Jeff, jag och Eddie var där.
Felicia däremot var kvar i stan och umgicks med sin pappa. Men ej själv.
Vi kom hem runt 17 tiden och Felicia strax efter 19.

Idag har nog varit den värsta dagen hittills. Bägge ungarna har varit otroligt överjävliga. Bråkat med varann och vägrat lyssna på mig och Jeff. Vilket resulterat i en tjurig förälder och så smittar det av sig på den andra. Ond cirkel helt enkelt.

Rensat en hel del i "förrådet" under trappen idag. Det behövdes verkligen och bättre nu än senare.
Hämtade upp Tindra vid 14 för att lämna henne och Felicia i Johannelund på Jollans kalas då.
Jag, Jeff och Eddie åkte till IKEA en sväng under tiden. Fasen så mycket det finns man vill köpa...men det får vi ta med tiden.

Hann även med en sväng till kyrkogården i Landeryd för att tända ljus hos morfar innan vi hämtade Felicia igen vid 16. Tindra stannade kvar.

Väl hemma sedan har vi försökt att varva ned lite. Lastade bilen med saker som ska till skroten. Och gissa? Självklart är biljäveln trasig,igen!!
Lovar er att dagen kunde varit lite bättre..

Nu ligger jag bredvid Felicia i hennes säng. Äntligen sover hon och Eddie ligger i Jeffs famn i vardagsrummet och hoppas att även han somnar snart.

Jag själv ska duscha och sedan krypa ned i sängen. Jobb och dagis som gäller för hela slanten imorgon.

Hoppas ni haft en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0