lördag

Klockan har passerat midnatt för ett tag sedan vilket innebär en ny dag, lördag.
Igår, fredag så åkte vi in mot stan vid 10 tiden. Felicia fick umgås med mamma och tindra medan jag och Eddie gick till vårdcentralen. Läkaren bestämde sig för att skicka en remiss till barnkirurgen så vi får väl se när vi får den tiden.
Känns skönt att de har fått kolla ännu en gång efter i somras iaf.

Efter det blev det en sväng till trädgårdsföreningen. Idag var vädret fint. Blåste en del och tempen var typ på 0 men solen sken.

Stannade i stan till kvällen. Åkte bussen hem och Jeff mötte upp oss när vi klev av. Felicia sa på bussen att hon var ledsen. Frågade då varför. Svaret jag fick var att hon saknade Jeff så mycket. Lilla hjärtan.. Hon blev överlycklig när vi kom hem iaf. Eddie somnade på en gång och Felicia lite senare.

Jeff gick in och la sig i sängen efter x-factor. Jag frös så mycket så kröp ned med täcket i soffan och tänkte bara ligga några minuter och värma mig och samla kraft till att gå och lägga mig i sängen jag med. Självklart somnade jag! Så nu är jag pigg.. Ska tvinga mig till att somna.

Imorgon på förmiddagen skulle Jeff jobba i några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0