måndag

Sitter på jobbet. Skulle jobbat 6.45-12 och sedan varit ledig fram till 15.30 och jobbat till 20.30.
Men var tvungen att hoppa in extra så nu har jag rast till 13 sedan är det bara på't igen.
Hellre jobba extra än att sitta och inte veta vad man ska göra i tre och en halv timme. Så det känns bra :)
Kommer nog somna skönt ikväll när jag kommer hem om inte annat.


Saknar mina barn och min karl så jag håller på att bli tokig. Jeff slutade vid 15 idag iaf och hämta ungarna då så se slipper vara på dagis så länge.
Ska pussa massor på ungarna när jag kommer hem. Antar att de sover då. Så får träffa dom ett par timmar imorgon innan de ska till dagis igen.

Nu ska jag fortsätta äta lite mer av min sallad. Är redan mätt även fast jag inte ätit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0