Oct. 07, 2012

Tog bort inlägget jag skrev innan för tänker inte låta någon förstöra allt.
Kort och gott så finns det fler människor än L som behöver vakna upp och inse saker och ting. Så, du behöver inte känna dig träffad! Allt handlar inte om dig. Inte i detta liv som jag lever nu iaf.

Klockan rusade iväg som jag tycker den gör som vanligt om kvällarna. Skulle egentligen behövt somna för länge sedan. Men, nu ligger jag vaken och funderar över saker och ting (som vanligt). Hatar att jag ska vara expert på att tänka på allt och inget lagom tills man ska sova.
Ligger här och hör hur karln snarkar som en gris ute i vardagsrummet. Hur Eddie ligger och drömmer lite läskiga drömmar ifrån sitt rum så han grinar till lite. Hur Felicia pratar i sömnen ifrån sitt rum. Hur lillasyster R ligger och snarkar och flänger runt bredvid mig.

Dags att försöka sig på att räkna får så man kanske kan somna någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0