tisdag

Eddie somnade innan 12 och sover fortfarande! Undrar om han mår riktigt bra.. Lilla gubben.
Strax efter att Eddie somnat så kröp jag och Felicia ned i min och jeffs säng framför barnprogram på paddan. Felicia med sin varma mjölk med. Och vet ni? Här ligger vi fortfarande! Kanske dags att gå upp och fixa lite. Mellis osv ska fixas med.
Solen skiner ju för tusan ute också. Inte så ofta länge så bäst att springa ut och kanske äta mellis ute så fort Eddie vaknat. Det löser sig.

Imorgon, då ska Felicia till dagis iaf!
Sedan har jag fått tid för jobb på torsdag. Då är det pappa som både lämnar och hämtar.

Går på jobb nästa måndag och har tider alla dagar förutom en fram till den 8 november :)
Kommer nog vara lite slitsamt när man inte är van men det är sånt man kommer in i. Skönt för plånboken sen med. För pengar kommer behövas kan jag lova om det blir som vi tänkt!
När Jeff kommer hem ska vi nämligen göra en sak. Håll tummarna för det bästa.

Nä ni, dags att göra något åt denna dag. Ibland får man ju faktiskt ha sådana här dagar också. Speciellt när alla är förkylda och lite småsjuka tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0