tisdag

Den senaste veckan typ så har ungarna varit överjävliga mot varann. Bråkar om allt och inget. Eddie slår Felicia och skrattar och tvärtom. Som när Felicia exempelvis kommer upp för att lägga sig i mitt knä. Då räcker hon ut tungan till Eddie när hon inte tror att jag ser för att på så sätt reta honom. Då brister Eddie ut i gråt för att han vill komma upp till mig med. Så fortsätter det..
Ibland är de för söta.

Något som är mindre sött är att Felicia blivit något otroligt gnällig de senaste dagarna. För allt och inget. Sedan skriker hon som aldrig förr för ingenting.
Skriker att pappa Jeff ska komma hem för jag är tråkig och att det är Jeff som är bäst och snällare än mig. Men det där vänder ju fort iofs.
Kort och gott så är ungarna inne i en underbar period! (Eller inte).

Just nu är jag ensam hemma. Är inte helt 100. Hoppas det går över snart.
Skulle behöva åka till VC med Eddie så de kan kolla hans öron efter inflammationen som var för snart 3 månader sen. Han har de senaste nätterna vaknat och skrikit. Vet inte om han är inne i en period han drömmer mycket eller om han börjar få ont i öronen igen.


Karin, det är ett timvikariat på sjukhem/demens. Var mest nätter de behövde vikarier så vi får väl se. Det ska nog bli bra. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0