måndag

Gick en sväng till tempo efter att vi hade hämtat Felicia på dagis. Hon hade gjort ytterligare en teckning hon ville ge till honom. Blev att köpa med sig lite mellis också.
Väl hemma lekte vi lite innan vi gick in för att leka ännu mer och laga mat.
Jag är värdelös på att laga mat..är så glad att Jeff tycker om att laga mat och är riktigt bra på det!
Idag lagade jag iaf pasta, hemmagjorda köttbullar och egen vit/ostsås till ungarna och det måste gått hem för bägge åt upp allt! Inte ofta Felicia äter så mycket..

Efter maten blev det att bada ungarna. Jag har inte skrattat så mycket på länge! Först filmande jag ungarna, de skrattade massor när de lekte med någon badanka. Kanske 3 sekunder efter att jag stängde av så upptäcker jag att Eddie gjort nummer 2(!).
Fjärde gången på två veckor eller nåt. Helt otroligt! Så då var jag tvungen att filma Felicias reaktion. Oslagbar min. Hon skrattar åt filmen för fullt..

Eddie somnade för en stund sedan och Felicia likaså här i soffan bredvid mig.
Jag kollar på 16 and pregnant och ska alldeles strax gå ut med A.
När jag gjort det ska även jag krypa ned och sova. Ska bli skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0