onsdag

Länge sedan jag uppdaterade här nu. Fik bli ett uppehåll under sommaren.
Bestämde mig för att sätta lösenord på bloggen pga olika anledningar.

I sommar har jag jobbat en hel del. Ett par veckor blev det sammanlagt med hela familjen.

Nu har jag jobbat natt i två dagar. Hade ett ärende på stan vid 16.30 sedan hämtade Jeff och ungarna mig.
Åkte förbi leksaksaffären och köpte presenter till kalaset Felicia ska på i helgen. Även ungarna fick varsin sak.

Nu är vi på väg hem.
Imorgon lämnar pappan i huset Felicia på dagis medan Eddie får vara hemma med mig. Har ett besök som ska göras mitt på dagen och då känns det lila krångligt att lämna,hämta och sedan lämna igen för att sedan hämta ungarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0