torsdag

Besöket på VC med pajasen Eddie kunde väl ha gått bättre men var inställd på det som läkaren sa så det kom inte som en chock direkt.
Remiss skickad till US och tid för återbesök av annan sak som hittades är bokad. Kommer bli kalas i slutänden.

Blev att träffa Melissa en sväng på stan också innan hon skulle till skolan.

Även mamma stötte vi på så henne hann vi ta en snabbfika med innan hon skulle till jobbet.

Gick av bussen vid dagis så träffade vi på Jeff där med så vi alla hämtade Felicia tillsammans.

Nu har vi varit hemma ett tag. Meningen är att jag ska ta tag i pluggandet nu så jag kan skicka in en uppgift. Phu..
Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på men jag vet att det kommer bli bra tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0