fredag

Räcker väl inte med att vara sjuk en vecka bara? Nej då, vi kör på och fortsätter dra på oss sjukdomar. Igår värkte bihålorna något djävulskt. Lite bättre idag, tur det!
Men istället har jag lyckats få öroninflammation i högra örat. Säkert minst 18 år sedan jag hade det senast. Usch så obehagligt. Förstår att ungarna skriker när de har det..

Hoppas jag får bli FRISK snart. Vill inte gå runt här hemma som ett fån längre. Jag vill ju jobba!

Är glad så länge ungarna enbart hostar och inte får massa annat iaf.
Lovat ungarna att vi skulle göra något idag. Får se hur pass pigg man kan lyckas bli så man kan ta sig ut iaf.
Frisk luft har ju ingen dött av..

Imorgon ska Jeff jobba extra.

Nu ska jag höja volymen lite extra till volbeat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0