fredag

Ungarna har varit på dagis till 18 ikväll. Jeff hämtade dom. Själv jobbade jag 13-21. Kom hem strax efter 22. Gick direkt till duschen..
Kom sedan upp för att känna på Felicia då hon inte riktigt var sig själv imorse. Nu hade hon 39 i temp och säger att hon har ont i huvudet. Det hade hon sagt på dagis med nu på eftermiddagen. Lilla hjärtat. Ni förstår, om hon inte ens vill ligga bredvid mamma och pappa inatt som jag/Jeff vill så mår hon inte så bra. Hoppas hon får sova ordentligt inatt och mår bättre imorgon.

Nu ska jag försöka sova då jag med har huvudvärk. Blåst halv storm ute idag. Nu på kvällen när jag slutade jobbet syntes inte ens vissa vägar för det blåst snö över den plogande vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0