måndag

Igår (söndag) så gick Emmy upp med ungarna. Jeff och jag sov till 10(!) inte helt dumt då jag vaknade till och från hela natten.
Mitt på dagen åkte vi till Ö&B en sväng. Hittad dessvärre inte just det vi var ute efter så får väl bli att beställa från nätet. Bättre kvalitet med om inte annat!
Åkte sedan hem en sväng. Lagade mat. Mamma, Fanny,Tindra och A kom förbi. Var typ en månad sedan tjejerna träffade varann så de lekte på för fulla muggar. Jeff och jag åkte iväg till IKEA. På vägen dit släppte vi av Emmy i stan.

Väl på IKEA köpte vi bl.a. en ny säng till Felicia. Fick bli en 90 säng,vit malm. Blev superbra. Den kan hon ha länge!
Eddie fick ta hennes gamla.
Pluttan syntes knappt igår kväll när hon låg och sov i sängen.

Imorse lämnade Jeff ungarna på dagis. Jag var på jobbet, en kort dag idag.
Nu har jag och ungarna varit hemma ett tag. Snöar som tusan ute. Gissa vad Eddie och jag sitter och gör i vardagsrummet? Precis, kollar på Emil i Lönneberga. Ovanligt va? Om Eddie får bestämma vill han titta på de två Emil filmerna vi har dygnet runt. Att han inte tröttnar! Borde ju finnas mer än de två vi har?
Felicia är uppe på sitt rum och leker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0