söndag

Slappade ett tag efter att Jeff lämnade svärmor på stationen. Sedan gick jag och ungarna ut en sväng.

Eddie satt upp i soffan och sov vid 18. Bestämde oss för att lägga honom då han till och med somnade under tiden vi borstade tänderna på honom. Men tror ni han somnade sen när vi väl la honom? Nej, klart han inte gjorde. Plutten. Så nu har vi lagt honom igen och hoppas på att han somnar för natten. Han har inte sovit något idag.
Felicia ligger redan i sin säng. Hon gick upp själv efter att hon hade borstat tänderna och sa att hon var trött. Stora tjejen.

Skulle knäppa Felicias knapp på hennes tröja innan vi gick ut förut. Det var inte så lätt som jag hade tänkt mig. Felicias kommentar då blev "jag kanske har lite för stor hals mamma?" ❤

Nu ska jag fixa lite här hemma sedan blir det mys med världens bästa karl innan det är dags att sova.


Ascendit vestrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0