söndag

Svärmor hämtade mig på jobbet i fredags. Skulle slutat vid 13 men blev 20 istället. Vi åkte sedan hem till Tallboda. Käkade lite mat och somnade sedan gött. Igår (lördag) skulle Jeff jobba mellan 12-14. Jag,Susie och ungarna åkte till ikano. Fixade lite saker och Felicia blev målad som en fjäril. Hon sa "nu heter inte jag Felicia längre utan fjärilen."

Jeff och jag tänkte göra något på kvällen då Susie erbjöd sig att ha ungarna. Men självklart kom man inte på vad man skulle göra. Blev en sväng till morfar på kyrkogården. Var helt igensnöat. Lämnade en fin sten. Åkte sedan vidare mot Johannelund där vi blev kvar i ett par timmar innan vi åkte hem igen.
Somnade nästan sittandes i soffan igår kväll.

Just nu sitter jag med Susie vid köksbordet. Fixat med bilder från kameran.
Snart ska vi äta mat. Vid 14.30 ska Susie åka tillbaka till England.
Usch, tiden går för fort. Tur att hon kommer snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0