söndag

Känns som jag ska dö,typ. Har 39,3 i temp nu. Ser saker som jag vet inte finns där egentligen. Vad gör en gubbe i våran hall annars liksom?!

Pratat med 1177 och rådet hon kunde ge mig var att få i mig söta saker, dricka mycket vatten och sova! Lättare sagt än gjort. Känner mig jättetrött men så fort jag somnar vaknar jag av att jag hostar eller att ungarna leker på nedervåningen med Jeff.
Hon sa även att jag kunde ha feber i upp till 4-5 dagar. Jo man tackar!

Nu sover alla andra här hemma. Lite väl sent att sova middag. Blir nog till att väcka dom. Jeff och Eddie ligger så sött nere på soffan under tiden som Emil i Lönneberga rullar på dvd. Felicia kom och kröp ned bredvid mig och somnade inom 2 minuter. Underbara familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0