torsdag

Igår (onsdag) så jobbade jag 6.45-16.15. Jeff och ungarna hämtade mig efter. De hade varit hos morfar på kyrkogården innan där Felicia hade lämnat en teckning till honom.
Jeff och jag var där en sväng i helgen och försökte ta bort då mycket snö som möjligt då inget syntes..

I bilen hem fick jag ett ordentligt migränanfall. Direkt när vi kom hem gick jag och la mig. Somnade lite innan 17 och vaknade efter två timmar. Duschade och sövde Felicia. La mig strax efter 20 igen. Tänkte jag skulle sett greys anatomy vid 21. Tjena fan.. Jag kunde inte hålla ögonen öppna utan att känna mig spyfärdig. Jag somnade typ 20.30. Vaknat till och från inatt då både Felicia och Eddie varit uppe och gått. Förstår inte vad de har börjat med.. De är uppe minst två gånger var. Sedan har de bägge börjat vakna vid senast 06.

Nu ligger jag och ungarna i sängen framför barnprogram iaf. Jeff är där nere och fixar. Snart går han till jobbet.

Hoppas det blir lika fint väder ute idag som det var igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0