torsdag

Natten som jag jobbade var jag allt annat än pigg. Blev ju ingen direkt sömn på dagen. Men natten gick ganska fort iaf. Mycket nytt i skallen blev det.
Fick skjuts till Ljunkan imorse för att ta bussen hem som gick strax efter 07. Skulle inte alls varit hemma lika snabbt om jag inte hade fått skjuts dit. Tack.

Vägen hem däremot kändes som en evighet,det var Inge plogat någonstans här i Tallboda. Jag ville bara hem och kasta kläderna och slänga mig under täcket i sängen och sova.
Sov fram till innan 13 iaf så några timmars sömn blev det.

Ungarna och Jeff kom hem innan 16.
Har myst sedan dess och bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag lämna ungarna på dagis. Skulle bara gått på delegering men får hoppa in och jobba till 21.
Får se om helgen blir ledig. Hoppas nästan det då vi tänkt hitta på något.

Nu tror jag Eddie sover. Felicia ligger i mitt knä här i soffan och är trött. Tänkte gå upp med henne och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0