måndag

Somnade på en gång när vi kom hem igår. Hade köpt med oss mat för att äta hemma men orkade inte ens det..
Felicia skrek att hon hade så ont i örat igår pluttan. Men ingenting idag och ser inget som ser annorlunda ut. Hoppas det inte är något på G..

Felicia vaknade tidigt imorse. Vi låg och pratade i sängen och kollade på lite barnprogram fram tills dess att Eddie vaknade. Sedan har det bara gått i ett här hemma. Ungarna är inte lugna en stund. Eller, Eddie är lugnt när Emil i Lönneberga visas.

Felicia tjatade på mig att hon ville ha köttbullar gjorda av mig så jag ställde mig och rullade för fullt. När maten väl serverades så pillade hon bara i den..

Jeff kom hem nu efter 18. Han och ungarna är uppe och leker för fullt. Själv ligger jag på soffan här nere med världens magknip.

Imorgon är det jobb som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0