måndag

Som alltid ligger de andra här hemma och sover. Sista natten vi kommer sova i vardagsrummet för den här gången! Fasen så skönt. Kroppen har tagit lite stryk efter en vecka på madrass/soffan.
Imorgon blir han iaf klar. Är bara ett par bårder kvar i hallen där uppe. Blir att städa ordentligt när Jeff kommer hem efter 15 kan jag lova!

Idag har Felicia varit hos tandläkaren annars har vi bara tagit det lugnt. Hon var självklart superduktig och gapade stort och visade upp sina fina små tänder. Tandläkaren sa till Felicia att tänderna glänste så då blev hon riktigt glad. Haha. Pluttan som är så noga med att få bort alla sina "tandtroll".

Nu ska jag försöka somna jag med så det blir några timmars sömn denna natt. Imorgon är jag ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0