onsdag

Blev att komma hem senare än vad jag trodde. Jeff gick till jobbet igen så fort jag kom innanför dörren...
Ungarna och jag har kollat på Emil i Lönneberga och myst. Hann en timme innan de skulle lägga sig. Nu sover bägge två! Blev faktiskt förvånad över hur snabbt det gick. För en gång skull inget skrik från Eddies sida heller. De måste vara riktigt trötta. Iofs inte så lusigt heller eftersom de var på dagis innan 07 imorse.

Imorgon ska de få gå till dagis 10.30 så ska jag hem och vila/sova. Jeff hämtar de sedan på dagis när han slutat.

Nu ska jag duscha och sedan krypa ned i sängen och kolla på tv tills jag somnar. Märks att man gick upp innan 05 imorse känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0