måndag

Nu sitter jag på bussen mot Tallboda för att hämta mina hjärtan på dagis. Sedan blir det att gå en låååångsam promenad till pappans jobb för att sedan gå tillbaka till dagis vid 18 hugget för grillfest.
Vädret kunde ju vara betydligt bättre! Får se om det kanske kommer ställas in.. Känns inget vidare att sitta på filt i gräset när regnet pissar ned direkt.

Igår gjorde jag fransförlängning. Blev mycket nöjd! Det tråkiga är att mitt högeröga är lite irriterat idag men hoppas det försvinner annars här jag av mig till hon som gjorde dem imorgon.

Från och med idag går jag på mitt sommarschema och kommer jobba nästintill varje dag fram till vecka 30 då jag får lite semester med mina underbara.

Livet kan inte kännas mer perfekt för stunden. Har en perfekt liten familj och bor fint och stort och så har vi dessutom fixat ett perfekt land till råga på allt. Puss på livet just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0