fredag

Somnade med ungarna igår innan 20. Måste varit riktigt trött..
Tror mycket var/är psykiskt då jag spänner upp mig inför morgondagen, eller idag rättare sagt.
För igår (torsdags) ringde de och sa att det fanns en OP tid till Eddie. Var väl någon som hade avbokat eller så.
Kände att jag tackade ja så att det blir gjort än att vänta ännu längre på att få en ny tid. Jeff kunde inte ta ledigt så jag får gå själv med Eddie. Det skrämmer mig. Vet ju hur otäckt jag tyckte det var de gånger Felicia har sövts. Men då har jag ändå haft Jeff där som jag har kunnat prata med om det. Nu blir jag själv.. Har en känsla av att Eddie inte kommer vara lika medgörlig som Felicia var. Han förstår ju inte vad som händer på samma sätt. Lilla plutten. Men tänkt vad mycket bättre allt kommer bli efteråt när det läkt och ser bättre ut!

Vid 09.30 ska jag och Eddie vara på barnkirurgen.

Nu är det dags att fortsätta försöka sova. Vaknade typ 00.30 och kom på att jag var tvungen att duscha. Så, det har jag gjort nu. Dags att försöka lyckas somna av karlns ljuva stämma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0