lördag

Igår kom svärmor till Linköping för att stanna över helgen. Härligt!
Vi gjorde lite saker på förmiddagen. När vi sedan hade varit hemma ett tag så åkte Jeff och jag iväg till Norrköping. Här ligger vi nu i sängen. Jag har varit vaken ett tag och Jeff sover så sött. Tänkte snart gå upp och fixa iorning mig för att sedan väcka Jeff och gå ned och äta frukost! Mums. Hotellfrukost brukar ju inte vara fy skam..

Igår var vi på bio och såg nya Johan Falk. Fan så bra den var rent ut sagt!
Ingen "dötid" i den filmen inte.

Gud så skönt det ska bli att komma hem och få pussa på våra ungar sen!

Måste bara säga att Jeff och jag nog är de mest normala människorna i stan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0