måndag

Sådär ja, ännu en dag har passerat och ungarna ligger så sött och sover.
Jeff ringde 1177 nu ikväll. Vi vet att det självklart blir svullet efter en operation med Eddie var helt mörkblå/svart. Men nu vet vi att det inte är någon fara utan att det kan komma att vara så 1-2 veckor eller mer. Bättre att ringa en gång för mycket än en för lite...

Imorgon ska ungarna lämnas på dagis vid 09 imorgon och jag ska jobba.
Blir Jeff som hämtar de på dagis imorgon.

På tal om annat var det lite komiskt att jag sa till personen jag pratade i telefonen med igår att det var som ett grönt sken på himlen och hon bara skrattade och sa att jag hade helt fel och såg i syne när jag påstod att det var norrsken. Men, in her face. Det var norrsken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0