torsdag

Eftersom ungarna har varit sjuka till och från hela veckan så har de inte kunnat gå till dagis. Inte det lättaste att lösa allt med jobb för mig och Jeff då, men det har gått!

Igår så jobbade Jeff 7-15. Jag och ungarna blev hämtade på en gång så släppte de av mig på jobbet. Jag jobbade 15-21.

Idag har jag och ungarna myst på förmiddagen. Tog bussen in till stan vid 12. Köpte present till en kille Felicia ska på kalas hos på lördag. Köpte även mössor och diverse saker till ungarna.
Efter det träffade vi mamma och Tindra. Vi gick och åt och tog sedan en sväng till trädgårdsföreningen. Jeff hämtade oss där efter att han hade slutat.

Nu är vi alla hemma och tar det lugnt. Ikväll ska vi lägga oss tidigt. Imorgon ska ungarna till dagis för första gången den här veckan!

Ungarna och jag hittade en larv på backen när vi gick till bussen. Vårtecken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0