onsdag

Jobbade 7-14 igår. Hann precis gå av bussen i stan och springa in i en gränd där jag fick upp gårdagens intag av föda. Gick sedan och satte mig i mammas trappuppgång och somnade tills mamma och tindra kom efter 15 minuter. Gick upp snabbt som sjutton och sprang in på toa när mamma hade öppnar dörren där det kom ännu mer.
Fy fan säger jag bara.. Bland det värsta jag varit med om. Skakade för fullt och svetten rann som om jag hade sprungit flera mil. Blä!
Gick och la mig i några timmar. Vaknade och migränen var fortfarande kvar och lila jävlig som innan. Var bara att ringa jobbet och meddela att jag ute kunde jobba idag...

Idag har jag bara vilat. Jeff och ungarna hämtade mig vid 17 tiden.
Åkte iväg en sväng och sedan direkt hem. Myst massor med barnen och sedan har jag bara vilat. Kollar på greys anatomy nu. Spännande, spännande.

Snart dags att sova då ungarna ska till dagis skapligt och sedan ska jag jobba.

Skulle behöva fixa en tid för att kolla en sak men vet ej när det ska hinnas med. Det är sådant som tiden får visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0