tisdag

Blev en lugn dag igår. Var ute lite bara. Inget toppenväder direkt.
Jeff slutade vid 18 och kom hem strax efter det. Blev att äta wok och mysa med ungarna innan det var dags för de att sova. Jeff somnade med Eddie.

Imorse vaknade ungarna rätt så skapligt. Blev att ta det lite lugnt innan jag hoppade in i duschen. Lagom tills jag kom ut knackade det på dörren. Var två nissar som skulle måla om våran entré. Hoppas det blir fint.

Idag är det inte alls fint väder ute. Mulet och tråkigt.

Eddie ser bara värre och värre ut. Han sa imorse att han har ont i örat och huvudet. Tror jag det..
Ännu har det inte kommit några i munnen men de dyker säkerligen upp så småningom skulle jag tro,med den turen vi har med sjukdomar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0