torsdag

Vad fort dessa dagar har gått!
Kommer faktiskt inte ihåg allt vi gjort. Men, har mest varit ute på baksidan och lekt en massa i det fina vädret.
Igår kom Emmy hit på eftermiddagen och morfar Ove och Fanny kom ett tag snarare. Vi grillade och hade det trevligt. Grabbarna kollade på hockey och jag och brudarna spelade kort.
Ungarna somnade sent.
När Jeff och jag lagt oss i sängen så hörde vi årets första åska. Mysigt. Iaf när den är på håll.

Imorse när vi vaknade dröjde det inte länge innan vi åkte iväg för att storhandla. Hem och lägga in varorna och packa ner saker för att sedan åka till Valla ett tag.
Ove och tjejerna kom även de ett tag. De följde sedan med hem ett tag medan Jeff åkte till jobbet.

Morfar Ove är den nya favoriten hos ungarna tror jag. Felicia pratar om att hon ska sova där någon dag och sen åka till simhallen med honom. Får se när det blir av..

Nu har ungarna och jag ätit kvällsmat. Tänkte försöka få de att varva ned lite. Lättare sagt än gjort när ungarna har fullt upp med att bygga koja. Imorgon ska de till ett tillfälligt dagis under dagen då de slagit ihop alla dagis i Tallboda eftersom det är en klämdag imorgon.

Jeffs pappa ska komma hit imorgon för att sova här i helgen. Får se om jag och Jeff kanske ska hitta på något själva. Man får passa på när det finns möjlighet.

När Jeff kommer hem efter 20 så åker jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0