lördag

Nu ligger jag nedbäddad i sängen. Redo att sova sista natten för denna gång i Pinxton innan jag ska åka hem.
Tiden har gått snabbare än förväntat. Både positivt och negativt.
Ska bli så underbart skönt att komma hem till min familj!! Ska kramas som bara den imorgonkväll när bussen kommit in på stationen.

Idag har vi åkt runt till ett par byar några mil härifrån. Vi skulle egentligen åkt och kollat på ett gammalt slott där vissa filmer spelats in och så men, det var stängt..
Istället åkte vi in till bl.a. Matlock där vi strosade runt i väntan på att en indisk restaurang skulle öppna vid 17 som vi hade bokat bord på. Har aldrig ätit på indisk restaurang förut men fasen så gott det var och en jävla service hade dom med kan jag lova!

Dags att dra upp sockarna lite högre upp på fötterna och dra över mitt täcke och de två fleecefiltarna högre upp samtidigt som jag ska krama om flaskan som är full med varmvatten. Någon som nämnde att det är kallt här? 

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att äta lite frukost innan vi tar bilen den rätt så långa färden till Stansted och väntar på att flyget ska gå vid 12.20 (engelsk tid). 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0