tisdag

I söndags åkte jag med min min lilla familj till Åtvidaberg för att hälsa på farmor och hennes gubbe. Blev bjudna på god mat som vanligt och sen fika på det.


Mamma älskar er mer än mest! ❤️

I går (måndags) så var det jobb mellan 7.30-14.30. Åkte sedan direkt för att hämta ungarna på dagis.
Väl där kommer Felicia springande till mig helt förtvivlad och berättar att Eddie hoppat från en bänk som de har på uteplatsen. Rätt ned med huvudet före i anstalten. KATASTROF att de låter barnen hoppa där. Eddie var inne med en personal för att ta lite kallt på bulan sa de. Under tiden fortsatte de andra barnen att tillåtas hoppa från bänken...kanske de ska lära sig något av att barnen slår sig?

Går iaf in på avdelningen. Möter en enda stor bula. Var ta mig fasen den störta bulan jag någonsin sätt. På hans vänstra sida i pannan. På vägen hem så började han gråta så fort jag frågade honom något.. Väl hemma så ville han och Felicia titta på Pippi, med glass. 
Efter ca en timme hade väl allt lagt sig och han var sig själv igen (tack och lov).
Inget som fick mig att tänka på hjärnskakning iaf.

Idag så ser bulan betydligt mindre ut! Den är väl ca en fjärdedel av hur det såg ut igår!

Nu är iaf ungarna lämnade på dagis och en annan ska försöka komma igång med medicin 1. Vart är moivationen?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0