torsdag

Gick bra sen igår. Nu är det bara att vänta i 4 jävla veckor innan man får provresultaten av allt.
Jeff fick jobba över till 19 igår. Det var ju mindre kul då vi hade tänkt hitta på något.

Imorse lämnade jag ungarna vid den vanliga tiden när jag inte jobbar. Har idag plockat undan lite här hemma och skickat in den sista inlämningen i hälsopedagogiken. Fick A i första inlämningen så det känns bra. Bara att hålla tummarna för att jag blir godkänd på provet imorgon med. Usch, hatar verkligen att skriva prov. Eller rättaresagt, hatar att plugga. Finner aldrig någon motivation till det. Men, det är bara att bita ihop.
Ska hinna med att läsa medicin 1 med innan terminen är slut och jag vet ju hur stor den kursen är. Blä!

Nä, nu ska jag fortsätta att kolla runt lite innan jag ska gå bort till gubbens jobb. Ska hämta ungarna tillsammans idag. Ska till Eddies läkare redan idag istället för på måndag. De ringde förut och kollade om vi hade möjlighet att komma idag istället. Ska bli skönt att få det gjort så det händer något!

Imorgon blir det att skriva prov på morgonen/förmiddagen innan jag går på jobb 13-21 sedan går jag inte av förrän måndag klockan 12...

Bjuder på en härlig sommarbild. Låt tiden gå snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0