måndag

Jobbat hela helgen. Satte in en annan på mitt pass 7.30-12 idag då jag jobbat 6/7 dagar i veckan. Plugget har blivit jäkligt lidande om man säger så.. Ska jag vara ärlig så har jag inte ens hunnit öppna boken. Energin är som bortblåst. Och, med det sagt så kommer ångesten som ett brev på posten.
Är mycket just nu känner jag..

Ska även ringa ett samtal denna vecka om jag ej hör något innan. Nervös..
Jag vet att jag säkert bara oroar mig i onödan. Jag försöker intala mig det iaf. Men, klart man blir nervös när man känner att saker och ting inte är som de brukar.

Nä, nu MÅSTE jag sätts mig och komma igång med plugget. Ungarna ska hämtas vid 16. Då blir det att städa här hemma sen. Gubben slutar vid 18..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0