onsdag

Igår var Felicia bättre så blev att lämna bägge ungarna på dagis. Åka till mamma med datorn där jag pluggade!
Har vakt dåligt med det på sista tiden pga alla sjukdomar och skit.. Men, är mycket arbete kvar att göra! Lite ångest har jag faktiskt..
Jobbade 15-20. På jobbet var det 1 års firande då attendo tog över för 1 år sedan. Framåt kvällen började jag känna av huvudvärk.. Direkt när vi kom hem tog jag en tablett, gick jag och la mig och somnade som en stock.

Våran älskade Allando har fick även somna in igår (tisdags) <3

Idag började dagen med att lämna ungarna på dagis 08.30. -2 grader ute och det kändes kan jag lova.
Efter det knallade jag hem. När klockan var närmare 12 gick jag bort för att hämta Felicia. Vi tog bussen in mot stan, gick där ett tag och tog efter det bussen till sjukhuset där vi träffade hennes läkare. Diagnosen är helt fastställd nu. Känns bra det. Värderna har sjunkit från 45 till strax under 7. Vilket känns kalas!

När vi var klara på US tog vi en fika på stan och köpte lite saker. Bl.a. ett par örhängen till tindra som är jättedålig i massor med feber. Pluttan. Dom gick vi upp och lämnade och hon blev jätteglad. 





Jeff och Eddie hämtade mig och Felicia i stan. Tog bilen till Elgiganten där en ny tv inhandlades. Lekte lite i lekplatsen och så här hemma innan vi gick in. Nu ligger jag med ungarna i sägen och kollar på lilla djursjukhuset.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0