tisdag

Ja ni.. Är man trött om man somnar på golvet och sover där i två timmar utan att vakna en enda gång? Det är precis vad jag gjort idag. Är helt slut i kroppen.. Finner ingen energi till någonting. Detta tar musten ur mig. 

Nu är det bäst att plugga innan Jeff och ungarna kommer hem vid ca 15.30.
Blir att åka iväg och handla mat och saker till en viss bebis som jag förhoppningsvis ska få sniffa på imorgon! Vill med ha!

Idag är det redan 3 år sedan som det första positiva gravtestet togs med Eddie. Vem kunde anat att vi skulle vara här vi är idag 3 år senare med en liten pajas i våran familj? Älskar min familj hur mycket som helst. 

Imorse när vi äter frukost innan dagis så satt ungarna och pratade för fullt. Älskar deras konversationer med varann.

"-Fisia, vet du? Mamma jobbar med gamla människor och torkar bajs. Äckligt!
-Ja Eddie, jag ska inte jobba med gamla när jag blir vuxen. Men, när mamma och pappa blir gamla, då ska jag faktiskt ta hand om dom!"

Älskade ungar! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0