måndag

Helgen har bestått av firande av lillasyster Emmy som fyllt år och även bio. Skräckis.
Sedan har vi varit på landet en sväng och förbi hos mina andra syskon däråt och tittat på deras små kattungar. Eddie blev helt kär. Han såg så lycklig ut plutten. Dessvärre var inte Felicia med men det får bli nästa gång.

Igår kväll så satt jag och pluggade och kommer nog behöva göra det denna kväll med. Har jobbat på dagen idag.
Nu är ungarna och jag hemma och kollar på Alfons Åberg. En timme kvar tills pappa slutar jobbet! Underbart.

Jag känner mig rätt så orkeslös för stunden och skulle helst bara vilja sova ett dygn eller två. Usch..

Ungefär så här ser "FettoDoris" ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0